E-kárbejelentő használata

Németh Dávid | 2019.01.18. | Olvasási idő: 3 perc

 

Sokan izgatottan várták, sokan szkeptikusak (még) vele kapcsolatban, de egy biztos: megérkezett az E-kárbejelentő alkalmazás, a MABISZ jóvoltából.

Az alkalmazás célja az eddig alkalmazott kék-sárga baleseti bejelentő modernizálása, és azt kell hogy mondjam, szerintem elérték a hozzá fűzött reményeket.

Fontos! A papír alapú kék-sárga baleseti bejelentő nem lesz kivonva a forgalomból, továbbra is teljes értékűen használható.

E-kárbejelentő használata
Forrás: Index.hu

Letöltés

Letöltéshez kattintson a megfelelő ikonra:

Töltse le az Adobe Scan alkalmazást a Google Play áruházból!

Töltse le az Adobe Scan alkalmazást az App Store áruházból!

Funkciók és előnyök

Most pedig vegyük sorra, milyen funkciókat sikerült belepakolni az alkalmazásba, és ezek milyen előnyökkel járnak:

  1. Mindig kéznél van: a mobiltelefonról elvégezhető kárbejelentés nagy előnye, hogy a mobilunkat legtöbb esetben magunknál tartjuk, míg a kék-sárga bejelentő sokszor nem is része az autó alapfelszereltségének.
  2. Egy vagy két készüléken is elvégezhető: ha csak az egyik fél rendelkezik az applikációval, akkor is elvégezhető a kárbejelentés. Azonban az fontos, hogy mindkét félnek kell e-mail címmel rendelkeznie, ugyanis az e-mail címre érkező levéllel lehet a bejelentést hitelesíteni. Ezzel kapcsolatban a lenti tájékoztató videó bővebb tájékoztatást nyújt.
  3. Nehéz elrontani: a rendszer jól végigvezet a folyamaton, jól látható mi kötelező és mi opcionálisan megadható információ.
  4. Gyorsabb adatrögzítés: a gépjármű és a kötelező biztosítás adatait akár előre ki lehet tölteni - és ha kéznél van -, a biztosítóktól kapott QR-kód beolvasásával még a gépelést is megspórolhatjuk.
  5. Pofonegyszerű a fényképek csatolása: a telefonnal készült képeket rögtön csatolhatjuk is a bejelentéshez, így további hasznos információkkal tudjuk ellátni a biztosítót.
  6. Tanúk: az esetleges tanúk adatait is tudjuk rögzíteni, ami a rendőrség munkáját nagyban segítheti.

 

Hátrányok

  1. Megszokás: egy új rendszert, sőt jelen esetben egy új technológiát először nem könnyű befogadni, főleg ha már "hozzászoktunk", ismerjük a korábbi kék-sárga baleseti bejelentőt. Azonban miután túlesünk a tűzkeresztségen - amire remélhetőleg nem kell hogy sor kerüljön - a használata érthető és pofonegyszerű.
  2. A biztosító továbbra is biztosító marad: tehát a folyamat gyorsabb és egyszerűbb lehet az alkalmazás segítségével, azonban a biztosítókkal való hadakozás a megfelelő összegű kártérítésért továbbra is problémás lehet. Mi éppen ebben tudunk segíteni.

Használat közben

Az alkalmazást mi is kipróbáltuk fiktív adatokkal, és néhány perc használat után teljesen átlátható volt a működése. Az "egyeszközös" kérbejelentést rögzítettük is, itt megtekinthető a teljes folyamat:







Köszönöm, hogy elolvasta!

Németh Dávid

2013. óta segítem a Balesetem.hu ügyfeleit a kárrendezési folyamat lebonyolításában. Az évek alatt megszerzett tapasztalatot igyekszem minél érthetőbben átadni, annak érdekében, hogy egyre több károsult tudja sikeresen képviselni magát a biztosítóval szemben.

Németh Dávid







Megértettem és elfogadom az Adatkezelési tájékoztatót.



Ügyfeleink írták

Kavaleczné Nagy Erika

„Minden Sorstársunknak ajánlom a Balesetem.hu csapatát, aki megbízható, célorientált, motivált, együttműködő, sikeres emberekre szeretné bízni problémája megoldását.” – Kavaleczné Nagy Erika

„Minden Sorstársunknak ajánlom a Balesetem.hu csapatát, aki megbízható, célorientált, motivált, együttműködő, sikeres emberekre szeretné bízni problémája megoldását.” – Kavaleczné Nagy Erika

„Minden Sorstársunknak ajánlom a Balesetem.hu csapatát, aki megbízható, célorientált, motivált, együttműködő, sikeres emberekre szeretné bízni problémája megoldását.” – Kavaleczné Nagy Erika

Balesetem.hu ügyfélvélemény Szandai Jánostól

„Nyugodtan tudom mindenkinek ajánlani, minden úgy történt, ahogy telefonon vagy az email fiókon keresztül megbeszélésre került.” – Szandai János

„Nyugodtan tudom mindenkinek ajánlani, minden úgy történt, ahogy telefonon vagy az email fiókon keresztül megbeszélésre került.” – Szandai János

„Nyugodtan tudom mindenkinek ajánlani, minden úgy történt, ahogy telefonon vagy az email fiókon keresztül megbeszélésre került.” – Szandai János

Balesetem.hu ügyfélvélemény Dékány Istvántól

„Ennél az irodánál nincs az, hogy talán, esetleg vagy nem tudom.” – Dékány István

„Ennél az irodánál nincs az, hogy talán, esetleg vagy nem tudom.” – Dékány István

„Ennél az irodánál nincs az, hogy talán, esetleg vagy nem tudom.” – Dékány István

Kavalecz Attila

„Nyugodt szívvel ajánlom a Balesetem.hu csapatát.” – Kavalecz Attila

„Nyugodt szívvel ajánlom a Balesetem.hu csapatát.” – Kavalecz Attila

„Nyugodt szívvel ajánlom a Balesetem.hu csapatát.” – Kavalecz Attila

Gulácsy Zoltánné

„Ne gondolkozzon, bízza a kárügyintézést szakemberekre mert biztosan több pénzhez jut.” – Gulácsy Zoltánné

„Ne gondolkozzon, bízza a kárügyintézést szakemberekre mert biztosan több pénzhez jut.” – Gulácsy Zoltánné

„Ne gondolkozzon, bízza a kárügyintézést szakemberekre mert biztosan több pénzhez jut.” – Gulácsy Zoltánné

Baranyai Lászlóné

„A határidők és a megbeszéltek pontos betartásával, folyamatos tájékoztatással és kellő odafigyeléssel követték végig az ügyem menetét.” – Baranyai Lászlóné

„A határidők és a megbeszéltek pontos betartásával, folyamatos tájékoztatással és kellő odafigyeléssel követték végig az ügyem menetét.” – Baranyai Lászlóné

„A határidők és a megbeszéltek pontos betartásával, folyamatos tájékoztatással és kellő odafigyeléssel követték végig az ügyem menetét.” – Baranyai Lászlóné

Döme Ernőné

„Minden kérdésre érthető választ kaptunk, minden a megbeszélt módon történt az egész ügy lezárásáig.” – Faragó Sándorné

„Minden kérdésre érthető választ kaptunk, minden a megbeszélt módon történt az egész ügy lezárásáig.” – Faragó Sándorné

„Minden kérdésre érthető választ kaptunk, minden a megbeszélt módon történt az egész ügy lezárásáig.” – Faragó Sándorné

Farkas Lászlóné

„Fájós lábbal nem nekünk kell rohangálni az ügyeket intézni.” – Farkas Lászlóné

„Fájós lábbal nem nekünk kell rohangálni az ügyeket intézni.” – Farkas Lászlóné

„Fájós lábbal nem nekünk kell rohangálni az ügyeket intézni.” – Farkas Lászlóné

Domokos Pálné

„Mindent megtettek annak érdekéden, hogy az ügy sikeresen záruljon! Köszönöm!.” – Domokos Pálné

„Mindent megtettek annak érdekéden, hogy az ügy sikeresen záruljon! Köszönöm!.” – Domokos Pálné

„Mindent megtettek annak érdekéden, hogy az ügy sikeresen záruljon! Köszönöm!.” – Domokos Pálné

Slider

Még több vélemény







Balesetem.hu a médiában


Google értékelés

E-kárbejelentő használata

Átl. értékelés: 5
Értékelte: 6




Baleseti kártérítésBlogE-kárbejelentő használata